Z-BOX

Kolik produktů mohu vložit do košíku, aby bylo možné zvolit ZBOX?

V případě ZBOXu je možné vložit tři produkty do objednávky, aby bylo možné použít dopravu ZBOX v košíku.

Co je Z-Box u zásilkovny?

Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny. Zásilku si zákazník vyzvedne, když má čas a cena doručení je stejná jako na kamenná výdejní místa.

Kdy a jak mohu zásilky vyzvednout?

Téměř všechny Z-BOXy jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu!

Zákazník objedná v e-shopu, který doručuje se Zásilkovnou, jako výdejní místo doručení zboží zvolí daný Z-BOX. Až mu do něj zásilka dorazí, obdrží informační email a SMS. U Z-BOXu si ve svém telefonu zapne bluetooth, polohové služby (GPS) a otevřete aplikaci Zásilkovna. Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku. Z-BOXY lze otevřít i pomocí klávesnice a číselného kódu, nicméně ne všechny Z-BOXy tuto možnost přes kód mají! Aktualizovaný seznam zde (filtr "Ostatní"). Každopádně celý výdej zásilky tak trvá ani ne 10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!

Co když je Z-BOX plný?

Zásilkovna uvádí, že kurýr se pokouší dodat zásilku do Z-BOXu 3x, tj. 3 dny po sobě. Po třetím neúspěšném pokusu zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Zákazník obdrží SMS s instrukcemi. Zrovna tak je doručena na nejbližší výdejní místo zásilka, která se do Z-BOXu nevejde. Informaci o dostupnosti konkrétního Z-BOXu sdílí Zásilkovna s napojeným eshopem. Nicméně k fyzickému doručování dochází se zpožděním 1 i více dnů, kdy se kapacita mění. Zásilka čeká na vyzvednutí 3 dny.

Můžu si prodloužit uložení zásilky v Z-BOXu?

Standardní úložní doba zásilek v Z-BOXu jsou 2 kalendářní dny s možností prodloužení o další 1 kalendářní den na celkově 3 kalendářní dny (v době psaní tohoto textu, aktuální info naleznete zde). U Z-BOXů je tedy úložní doba omezená. Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně zkrácena.